websites/blogs
boeken
- Aerden, P. (2009). Whatever you think, think the opposite. London: Penguin.
- Bolte, G. (2009). De kunst van het speechen. Helder schrijven en overtuigend spreken. Zaltbommel: Haystack.
- Brounstein M. (2001). Effectief communiceren voor dummies. Amsterdam: Pearson Education Benelux.
- Busscher, J. (2007). Pimp je afdeling. Voor wie meer uit zijn afdeling wil halen. Den Haag: SDU.
- Denys, J. (2010). Uw werk, uw merk. Employer brands van de grootste bedrijven in België. Leuven: LannooCampus.
- De Vos, K. (2006). Brainstormen. Het ultieme handboek. Amsterdam: Pearson Education Benelux.
- Franzen, G. (1993). Hoe reclame echt werkt. Bevindingen uit empirisch onderzoek. Deventer: Kluwer Bedrijfswetenschappen.
- Gehrels, C., Van Venetië, E. & Thevenet, J. (2003). Managementmodellen voor communicatie. Amsterdam: Nieuwenzijds.
- Gemeenschapsonderwijs. Een campagneplan opstellen. Eigen uitgave.
- Heath D. & Heath, C. (2007). De plakfactor. Waarom sommige ideeën aanslaan en andere niet. Amsterdam: Pearson Education Benelux.
- Huypens, J. (2008). Crisiscommunicatie voor scholen. Brussel: Politeia.
- Huypens, J. (2009). Omgaan met de media is (geen) kinderspel. Brussel: Politeia.
- Kegels, J., Janssen, D. & Stas, L. (2006). Crisiscommunicatie. Efficiënt en professioneel beheer van de beschikbare informatiekanalen. Zellik: Roularta Books.
- Koeleman, H. (2002). Interne communicatie als managementinstrument. Alphen aan den Rijn: Kluwer.
- Mackay, I. (2009). Het checklistboek voor managers en leidinggevenden. Zaltbommel: Thema.
- McDonald, M. & Morris, P. (2000). Het marketingplan in beeld. Een ‘beeldige’ gids voor managers. Deventer: Samson.
- Meerman Scott, D. (2011). Newsjacking. How to inject your ideas into a breaking news story and generate tons of media coverage. Hoboken, New Jersey: Wiley (e-book op Amazon.com).
- Ries, A. & Trout, J. (2008). The 22 immutable Laws of Marketing. New York: Harper Collins.
- Slangen N. (2006). Bronnen van C. Strategische communicatie in 62 verrassende modellen. Den Haag: SDU.
- Scholten, S. & Verhoeven, A. (2009). Handboek marketing en communicatie voor scholen. Amersfoort: CPS.
Geen opmerkingen:
Een reactie posten